wtorek, 7 kwietnia 2015

It's a kind of magic!

Witam!


Gdzie? Na świeżo odnowionym blogu, na którym pewna początkująca pisarka i Potterhead w jednym chciałaby uzewnętrzniać się artystycznie, łącząc właśnie te dwie ze swoich cech w coś, co umili czas innym i raz jeszcze zabierze ich w magiczną podróż do zamku Hogwart...


Prowadziłam już tego bloga, jako miejsce, w którym zamieszczałam fanfiction. Niestety, nigdy go nie dokończyłam, a blog spory szmat czasu po prostu leżał odłogiem, zajmując miejsce w sieci i nikogo (łącznie ze mną) nie obchodząc.
Postanowiłam do niego wrócić. Dostał nowy wygląd, nową nazwę, ba - nawet nowy adres, ale to wciąż ten sam blog, na którym zaczynałam swoją zabawę z pisaniem fanfiction...

Tym razem nie będę zamieszczać tu jednego, ciągnącego się rozdział po rozdziale opowiadania. Chcę, by znalazło się tu miejsce dla każdego z przejawów mojej twórczości, który w jakikolwiek sposób wiąże się z uniwersum wykreowanym przez J.K. Rowling w książkach o Harry'm Potterze.

Nie jest to jedyny mój blog - od dłuższego czasu prowadzę inny, "Insa Calieste", który poświęcony jest całej mojej twórczości. Uznałam jednak, że fanfiction to na tyle specyficzna forma, że zasługuje na własne miejsce, zamiast gubić się wśród innych moich tworów.

Wciąż się uczę. Nie jestem jeszcze pisarką, dlatego każda rada, każdy komentarz i ocena, dadzą mi nie tylko motywację do dalszej pracy, ale i pomogą się rozwijać i unikać błędów. Dlatego jeśli cokolwiek przyjdzie Ci, Drogi Czytelniku, do głowy w trakcie czytania posta, powiedz mi o tym w komentarzu! Nie musi być długi, wystarczy, jeśli szczerze powiesz mi, co myślisz o danym poście.

Do zobaczenia!

~ Insa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czarodzieje i Czarownice!
Skoro tu jesteście, to znaczy, że również i Wam udzieliła się magia Hogwartu. Jeśli więc przeczytacie jakiegoś posta, dajcie mi znać przez sowę, co o nim myślicie. Będę wdzięczna za wszelkie uwagi - jedyne, o co proszę, to szczerość :)